ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ
В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

/Files/images/nnovatsyna__dyalnst/2.gif


Сьогодні інноваційність є однією з домінуючих тенденцій розвитку людства. З урахуванням цього нова освітня парадигма вибудовується на засадах збереження і розвитку творчої потенції людини, її спрямованості та самовизначення, стабільно ак­тивної життєдіяльності у змінних соціальних умовах, готовності до сприймання і вирішення нових завдань.


Інноваційна діяльність нашого закладу дошкільної освіти реалізується системним впровадженням нових педагогічних технологій, в результаті яких підвищується ефективність роботи.

Педагогічний колектив закладу дошкільної освіти щодо здійснення інноваційної діяльності окреслив ряд пріоритетних завдань:

  • вивчення освітніх інновацій, визнаних ефективною вітчиз­няною та світовою педагогічною наукою, а також ефектив­ність їхнього упровадження в інших закладах освіти;
  • моніторинг ефективності впровадження інновацій, розробле­них педагогічним колективом закладу дошкільної освіти;
  • створення бази даних щодо впровадження освітніх і педаго­гічних інновацій у закладі дошкільної освіти;
  • розробка методичних рекомендацій щодо організації роботи закладу дошкільної освіти шляхом здійснення інновацій­ної діяльності.

Ми розуміємо, що для успішної реалізації завдань з розвитку здібностей наших вихованців, крім належних матеріальних умов необхідна ще й відповідна підготовка педагогів. Важливим кроком у роботі з кадрами в цьому напрямі було визначення рівня теоретичних знань педагогів. Окресливши низку питань, знань, яких педагогам не вистачало, Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради ініціювало участь наших педагогічних працівників у проблемних курсах, семінарах, конференціях, які проводяться в Київському обласному інституті післядипломної освіти педагогічних кадрів.


Банк інноваційних технологій
закладу дошкільної освіти
переглянути...


В сучасному освітньому процесі не обійтися без інформаційно-комунікаційних технологій. На сьогоднішній день педагогічні працівники пройшли курсову підготовку. Набуті знання успішно використовуються для створення мультимедійних презентацій для супроводження виступів на педагогічних радах, батьківських зборах, конференціях, семінарах-практикумах, майстер-класах, а також виготовлення інформаційних матеріалів для батьків, які відповідають сучасним вимогам.

З метою формування та розвитку інформаційно-комунікаційних технологій педагогічних працівників закладу та батьків, ефективного використання ресурсів Інтернет-мережі середовища закладу у поєднанні з ресурсами всесвітньої інформаційної мережі Інтернет в управлінській діяльності, методичній роботі, освітньому процесі в роботі з дітьми, батьківською громадськістю, популяризації досвіду роботи педагогічного колективу створено WEB-cайт закладу дошкільної освіти.

Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітній діяльності ЗДО:

  • впровадження в освітній процес комп’ютерних програм, ігор;
  • користування Інтернет-ресурсами – і як результат - підключення до мережі Iнтернет закладу, у 2024 році (станом, на сьогоднішній день, у закладі, функціонує 12 одиниць комп'ютерної техніки та мультимедійний проектор);
  • створення власних мультимедійних продуктів;
  • популяризація досвіду роботи колективу через активне використання WEB-сайту закладу дошкільної освіти.

***
«Педагогічна ідея – це повітря,
в якому розправляє крила педагогічна творчість»
Василь Сухомлинський

Кiлькiсть переглядiв: 1402